fredag 4 januari 2013

Träning i alla fall!

Jag tog mig ut i löparspåret igår i alla fall! Jag hade tänkt att göra det redan innan frukost, men både jag och älskade lilla hjärtat sov till nio så det var frukostdags direkt. Men efter det och lite gos var det dags. Hon gick med på att vara själv i fyrtio minuter så jag stack ut. tiderna blev som följer:

Första: 5:58
Andra: 6:07
Tredje: 6:12
Fjärde: 6:27
Femte: 6:31


Snittid på 6:15 och snitthastighet på 9,6 km/h. Det känns helt okej med tanke på att det var nästan två veckor sedan sist, och att det då gick betydligt sämre.




I övrigt var det en skön runda, som inte kändes alltför jobbig. Temperaturen var lagom och jag hade ett lagom tempo. Det där tempot som jag inte riktigt vet hur jag skall få upp. Borde kanske hänga på någon som är liiite snabbare än vad jag är, så att jag har någon att ta rygg på. Det känns som enda sättet att öka just nu. Flåsöket att orka backarna vet jag inte heller när jag skall ta tag i, men det får nog vänta ett bra tag till som jag nog redan sagt.

Intervjun jag var på gick nog bra. det kändes så åtminstone och även om de inte kunde erbjuda ett jobb på stående fot har de ju åtminstone träffat mig och vet ungefär vad jag går för. Vi får väl se hur det går framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar