måndag 29 mars 2010

Smygreklam

Har tänkt att blogga hela helgen, men i lördags var det upptaget hela dagen och igår var det alldeles för roligt att brodera :-) Har lite bilder att visa faktiskt. Måste ta tag i det och visa lite snart.
Idag cyklade jag till jobbet och det var riktigt skönt, även om det är lite väl mycket grus kvar på vägarna för min smak. Väl på jobebt gjorde jag först lite jobbgrejor och sedan kollade jag in de få bloggar jag följer. Min före detta kollega Emilia hade uppdaterat sin blogg, vilket alltid är jätteskoj eftersom hon tar så väldigt vackra bilder. Idag när jag kollade blev jag riktigt sugen på att köpa lite kläder att ha för att kunna påta i trädgården med klass. Kolla in den här sidan, visst blir man sugen?! Största problemet nu är väl att vi inte har någon trädgård...

1 kommentar:

  1. Garden Girl har stått på listan i två år tror jag men ingen fattar piken!
    Min trädgård står öppen om du är sugen.....

    SvaraRadera