onsdag 16 september 2009

Länge sedan nu...

Ja, det blir inte att jag tar mig tid att blogga så ofta, men nu passar jag på. Sedan vi var i Hyssna har vi hunnit med en del - inte jättemycket, men en del. Dagen efter vi var i Hyssna var det jättefint väder och vi var ute i princip hela dagen. Först gick jag tipspromenad i Stora Torp med mamma, pappa, mormor, Anna och Elin. Och Adara så klart! Dennis var i Skatås och gick en runda frisbeegolf. Efter avslutade promenader lämnade vi i familjen Hamberg och Larsson resten för lunch på Max vid Ullevi och efter det gick vi vidare till Liseberg där vi åkte upp alla våra åkbiljetter som vi hade kvar sedan Folke och Carina var här. Det var en riktigt rolig eftermiddag med massa åk som avslutades med en tur i Jukebox för mig och Adara (som var precis 110 centimeter lång och därmed fick åka).

Veckorna som varit har flutit på som vanligt, men det har varit kallt om morgnarna varför jag plockat fram vantarna att ha på när jag cyklar. Helgen som var arbetade jag fredag kväll och lite på lördag förmiddag, och söndagen tillbringade vi inne. På söndag kväll var jag och Adara borta hos Albin där de lekte och cyklade massor!

Nu är det snart helg igen och eftersom Dennis skall upp till Stockholm på öl- och whiskyfestival är det tjejhelg här hemma. Alla som känner sig manade är välkomna att hälsa på lördag eller söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar