söndag 27 september 2009

Disputation, ny frisyr och after work!

Allt det hann jag med i fredags, förutom att jobba ett par timmar då. Var på jobbet redan klockan sju, vilket inte är vanligt på fredagar eftersom jag brukar ta sovmorgon dessa dagar. Efter ett par timmars jobb var det dags att åka för att lyssna å Daniel - en studiekamrat från högskolan - som disputerade. Tyvärr var jag lite väl optimistisk med tid och fick gå därifrån för att hinna med ett frisörbesök som jag hade bokat i anslutning till disputationen. Men jag fick ett meddelande av Kajsa där hon meddelade att han hade blivit godkänd! Frisörbesöket hade jag bokat in med tanken på att toppa håret och göra lite slingor för att få lite mörkare hår nu till hösten. Och jag är helt fantastiskt nöjd med resultatet! Det blev rätt mörka slingor, med en hel del rött i dem. I fredags var det riktigt rött, men nu efer att jag hunnit med att tvätta det är det en jättefin kastanjig nyans, med lite dragning åt det röda. Väl tillbaks på jobbet var det dags för lite jobb och sedan after work. After worken hade vi bestämt att ha eftersom två tjejer på jobbet skall sluta, vilket jag tycker skall bli jättetrist eftersom de är så fina och bra på alla sätt. Vi var på Mañana och åt massa goda tapas och efter det gick vi vidare till Bishops Arms där vi satt och tjôtade på uteserveringen ett bra tag innan vi begav oss hemåt. Fick skjuts hem av en kollegas sambo, vilket var väldigt uppskattat.

1 kommentar:

  1. Tack tjejen! Får bli någon mer aw till hösten.....typ november?

    SvaraRadera