torsdag 25 oktober 2012

Kontraster

Igår var det exakt två månader kvar till julafton och jag skulle ljuga å det grövsta om jag säger att jag inte ser fram emot det, för det gör jag - verkligen! Jag älskar julen, med allt vad det innebär; Glögg, lussekatter, pepparkakor, julbord, mörker, ljus, ja allt! Till och med stressen över att inte hinna med allt - det hör liksom till :-)

En annan sak slog mig imorse, det är idag exakt två månader sedan som jag och Adara hängde ute i Fiskebäck. Vi badade, busade, lekte, läste, pysslade, åt glass (Adara, inte jag) och hade en underbar ledig dag från skola/jobb (studiedag på skolan).


Två månader hit eller dig gör en enorm skillnad!

2 kommentarer:

  1. Ja, verkligen!! :-) och vilken härlig bild!!

    SvaraRadera
  2. Hade du en solig dag den här sommaren? Jag måste ha missat den helt.

    SvaraRadera