tisdag 4 december 2012

Mera tider

Det är säkert trist för er (få) som faktiskt följer bloggen, men för min del tycker jag att det är bra att ha tiderna nedskrivna. Således kommer här helgens tider:
Första: 6:30
Andra: 6:16
Tredje: 6:10
Fjärde: 6:19
Femte: 6:13

Snittid på 6:18 och snitthastighet på 9,5 km/h


Det var nästan så att jag inte stack ut faktiskt, det var minus sju grader när jag gick upp, och minus fem när jag stack ut. Och jag valde länge vilka kläder jag skulle ha på mig, men det slutade med tunna träningsbyxor (underställ) under mina vanliga långbenta och sedan långärmad träningströja under min löparjacka (fick den i julklapp av Dennis att ha som cykeljacka på vintern förra året). Tog också de avklippta vantarna till Adaras stora förtret. Det var rätt kyligt i början måste jag säga och fingrarna var kalla så jag fick dra ner muddarna på jackan lite för att ha dem täckta. Efter halva rundan tog jag ut dem och det var lite kallt just i början eftersom de blivit fuktiga av kondens, men de torkade fort och fick upp värmen efter ett tag. Så på det hela taget var det rätt bra kläder ändå, även om hela fingervantar nog hade varit att föredra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar