måndag 7 december 2009

Julfest med jobbet

Det är väl inte så mycket att skriva om egentligen, mest för att jag själv skall komma ihåg :-)
I fredags var det dags för julfest hos företaget där jag är konsult. Till skillnad från ett annat ställe där jag var konsult, var även vi medbjudna till julfesten. Så när vi hade arbetat klart hade vi lite mingel i lunchrumemt som vi hade pyntat och gjort fint med ballongen och serpentiner. Sedan gick bussarna mot Lisebergshallen där det var julinformation följt av spex som en grupp anställda hade gjort. Jag och resten av min grupp valde att skippa julinfon och gick istället till Incontro där vi tog en drink. Dock ville vi inte missa spexet så vi gick till Lisebergshallen och kom fram just som det började.
Middagen efteråt var skoj och maten god. Förra året var det julmat men det här året hade de dukat upp med italiensk buffé med massor av god mat! Jag och kollegan M satte oss vid ett bord och hade vår chefs chefs chefs chef till bordet :-) I alla fall var det så han uttryckte det när M frågade hur hans relation till oss var egentligen. Men det blev ingen konstig stämning för det, vi hade jättetrevligt hela kvällen och dansade och pratade med massa folk - jätteskoj! Bilden visar min kollega J. Det var efterfest på Lounge, men väl utanför kände jag mig jättetrött och valde därför att åka hem. Var nog bra för M som valde att stanna kvar där var halvdöd dagen därpå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar