fredag 27 november 2009

12-dagars arbetsvecka


Japp, det är därför det blivit mindre bloggande än vanligt på sistone. Förra helgen var det så kallad servicehelg på mitt jobb och eftersom jag hade en del att göra blev till att arbeta freda kväll, lördag och söndag. Men ikväll är jag ledig, och imorgon och på söndag med. Skall bli sååå skönt att sova imorgon bitti. Kan ju alltid hoppas att Adara inte är alltför tidig och att hon inte börjar tjata om frukost direkt.
Hur som helst finns det inte så mycket att skriva om, men en liten bild kan jag bjuda på :-)
Det är Adara som bakar pizza. En kollega hade hembakt pizza med sig till lunch en dag i veckan så jag bestämde att det skulle vi minsann också ha. Jag och Dennis delade på en stor, men Adara fick göra sin alldeles egna. Och hon åt faktiskt ganska mycket av den! I vanliga fall är hon ingen storätare vid middagen.

1 kommentar:

  1. Mmmm ska nog be mamma bjuda på detta nästa gång, länge sen.

    SvaraRadera